الشيخ عبد الرحيم الرفاعي راقي شرعي
بسم الله الرحمن الرحيم
أهلا ومرحبا بك أاخوتى فى الله
نرحب بك فى منتدانا الغالى منتدى إسلامى
ولكن مجرد الترحيب لا يكفى نرجوا ان تكون عضوا معنا من خلال تسجيل دخولك الكريم حتى تستفيد من كل أقسام المنتدى ونستفيد من مشاركاتك معانا ملحوظه هامه للاخوه الزوار ليس لهم صلاحيه علي المنتدي في الرد علي اي موضوع او ارسال رساله خاصه الرجاء التسجيل اولا وشكرا
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» دورة التعليم 2018
الإثنين يونيو 11, 2018 1:27 pm من طرف عبد الرحيم الرفاعي

» كيفية معرفة منازل القمر
الإثنين يونيو 11, 2018 1:23 pm من طرف عبد الرحيم الرفاعي

» قضاء الحاجه سهلا جدا
الإثنين يونيو 11, 2018 5:19 am من طرف عبد الرحيم الرفاعي

» تسخير خادم من العلويين
الجمعة يونيو 08, 2018 2:40 pm من طرف عبد الرحيم الرفاعي

» رياضه اسم الله النور
الخميس يونيو 07, 2018 5:05 pm من طرف عبد الرحيم الرفاعي

» جلب وتهييج
الخميس يونيو 07, 2018 5:00 pm من طرف عبد الرحيم الرفاعي

» روحنة الاحجار بسورة يس
الخميس يونيو 07, 2018 4:57 pm من طرف عبد الرحيم الرفاعي

» كيفية علاج الوسواس في الطهارة
الأربعاء مايو 30, 2018 3:17 am من طرف عبد الرحيم الرفاعي

» دعوه ( یا حى یا قیوم ) الصغرى
الأربعاء مايو 30, 2018 3:12 am من طرف عبد الرحيم الرفاعي

التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية

تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية digg  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية delicious  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية stumbleupon  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية slashdot  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية yahoo  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية google  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية blogmarks  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية live      

قم بحفض و مشاطرة الرابط الشيخ سيدعبد الرحيم الرفاعى على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط الشيخ عبد الرحيم الرفاعي راقي شرعي على موقع حفض الصفحات

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع

احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 1190 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو Zaid Alalmi فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 2788 مساهمة في هذا المنتدى في 912 موضوع

المساعدة فى مشكلتي

إرسال موضوع جديد   إرسال مساهمة في موضوع

المساعدة فى مشكلتي

مُساهمة من طرف abdallaabed في الإثنين أبريل 02, 2018 5:52 am

بسم الله الرحمن الرحيم 
أنا كنت متزوج زكان فى خلافات ما بيني وبين أهل زوجتي وللأسف زوجتى كانت معاهم ووقفت معاهم فى الغلط .
فى بدايه جوازنا كان فى مشكله حصلت أن طكان فى سحر والحمد لله أتفك وبدأت حياتنا كويسه ولكن بعدها كان فى مشاكل دايما ومش قادر أنسى ليها أي كدبه من كدبها أو مشاكلي مع أهلها والموضوع بدأ يتفاقم وهيا بقت تعمل حاجات من ورايا بعلم أهلي وطلبت منها أننا ممكن يكون فى سحر ولكنها خدت الموضوع بعدم أهتمام مع العلم أنها عارفة أن أول جوازنا كان فى سحر.
الفترة الأخيرة سنه ونص جواز مش كنت حاسس بيها نهائي وكنت هاجرها الفترة دى وهيا مشيت وللأسف فضلت الطلاق برغم أنى حاولت أصلح كنتيير ولكنها كانت موقفه الرجوع على شرط تافه وأتطلقت وأتجوزت وسابتلي العيال .

أنا بقالي 6 سنين مطلقين ورغم ذلك مش فادر أشوف حد مكانها وكل حاجة بشوفها فيها والصراحه أنا مستغرب لتصرفاتها وأفعالها وخلقها للمشاكل بالسرعه دى وتتجوز بردة بالسرعه دى .
أنا مش قادر أنساها نهائي وكل موضوع خطوبه أدخله يفشل وبدون أسباب ومش عارف دة سحر ولا أيه ولا حاله نفسيه .
دايما بعاني بوجع فى بطني تعب فى ظهرى أحيانا كوابيس وأهلى مش واقفين معايا نهائيى ولا بيساعدوني .
ممكن تساعدوني لأني تعبت وعيالي تعبوا معايا

abdallaabed

تاريخ الميلاد : 11/11/1980
العمل/الترفيه : مهندس
تعاليق : جزاكم الله خيرا

رد: المساعدة فى مشكلتي

مُساهمة من طرف عبد الرحيم الرفاعي في الثلاثاء أبريل 03, 2018 12:13 am

@abdallaabed كتب:بسم الله الرحمن الرحيم 
أنا كنت متزوج زكان فى خلافات ما بيني وبين أهل زوجتي وللأسف زوجتى كانت معاهم ووقفت معاهم فى الغلط .
فى بدايه جوازنا كان فى مشكله حصلت أن طكان فى سحر والحمد لله أتفك وبدأت حياتنا كويسه ولكن بعدها كان فى مشاكل دايما ومش قادر أنسى ليها أي كدبه من كدبها أو مشاكلي مع أهلها والموضوع بدأ يتفاقم وهيا بقت تعمل حاجات من ورايا بعلم أهلي وطلبت منها أننا ممكن يكون فى سحر ولكنها خدت الموضوع بعدم أهتمام مع العلم أنها عارفة أن أول جوازنا كان فى سحر.
الفترة الأخيرة سنه ونص جواز مش كنت حاسس بيها نهائي وكنت هاجرها الفترة دى وهيا مشيت وللأسف فضلت الطلاق برغم أنى حاولت أصلح كنتيير ولكنها كانت موقفه الرجوع على شرط تافه وأتطلقت وأتجوزت وسابتلي العيال .

أنا بقالي 6 سنين مطلقين ورغم ذلك مش فادر أشوف حد مكانها وكل حاجة بشوفها فيها والصراحه أنا مستغرب لتصرفاتها وأفعالها وخلقها للمشاكل بالسرعه دى وتتجوز بردة بالسرعه دى .
أنا مش قادر أنساها نهائي وكل موضوع خطوبه أدخله يفشل وبدون أسباب ومش عارف دة سحر ولا أيه ولا حاله نفسيه .
دايما بعاني بوجع فى بطني تعب فى ظهرى أحيانا كوابيس وأهلى مش واقفين معايا نهائيى ولا بيساعدوني .
ممكن تساعدوني لأني تعبت وعيالي تعبوا معايا
السلام عليكم   اخي الكريم   اتصل اليوم بعد صلاة العشاء لنتخذ بيناتك سوف نكشف عليك الاول 
واذا كان فيه اي مشكله سحر او غيره باذن الله نتخلص منه 
والله المستعان  اتصل علي الرقم المدون اعلا الصفحه

اخيكم فى الله الشيخ سيد عبد الرحيم الرفاعى
ومشرف المنتدى التيجانى والمشرفه الاستاذة مياة
ولكم جزيل الشكر
مع تحياتى لكم
عبد الرحيم الرفاعي
المديرالعام للمنتدى

تاريخ الميلاد : 10/02/1977
العمل/الترفيه : راقى شرعى
تعاليق : اتمنى كل الاعضاء يشاركونا فى هذا المنتدى الاسلامى

كل عام والامه الاسلامية بخير